Over All Clean Schoonmaakbedrijf en Bedrijfsdiensten – Utrecht

pand_allclean_dendolder-642x275

Waarom kiest de klant voor All Clean?

Schoonmaakbedrijf Utrecht All Clean bestaat reeds sinds 1988 en is groot geworden door het uitvoeren van schoonmaakonderhoud van objecten in al hun diversiteit in de provincie Utrecht.

In de tussenliggende jaren is er veel in positieve zin veranderd, inmiddels heeft All Clean zich verder geprofessionaliseerd, gecertificeerd en is gegroeid tot een middengroot bedrijf met meer dan 70 medewerkers in dienst. Ervaren, beleefd, enthousiast, vakkundig, vooruitstrevend, positief kritisch, flexibel en altijd vanuit het oogpunt van de opdrachtgever bekeken, kan All Clean u een passende offerte aanbieden, gericht op uw wensen.

All Clean kan u een offerte aanbieden op basis van inspanning- of resultaatgericht schoonmaakonderhoud voor het dagelijks, wekelijks of periodiek onderhoud. Dit doen we in de hele provincie Utrecht en delen van de Randstad. Het is ook mogelijk om naast het schoonmaakonderhoud andere bedrijfsdiensten van All Clean in te zetten, u kunt dan denken aan receptie- en conciërgetaken, beheer van objecten, handyman etc.

Schoonmaakbedrijf All Clean:

Romano Vitali directeur All Clean Schoonmaak- en Bedrijfsdiensten B.V.

Romano

Oprichter en eigenaar Romano Vitali vertelt u graag meer over zijn onderneming.

“Door het budget en de wens van de klant wordt de kwaliteit bepaald”

Al meer dan 28 jaar heeft mijn onderneming zich voornamelijk in de provincie Utrecht en Randstad ontwikkeld tot een professioneel en betrouwbaar schoonmaakbedrijf. Ons vaste kantoorteam heeft door jarenlange ervaring onze service en kwaliteit van onze diensten altijd op het hoogste niveau weten te houden. Door de betrouwbaarheid wat mijn bedrijf uitstraalt naar onze klanten en personeel, staan wij volledig garant voor de inzet van onze medewerkers. Referenties van onze klanten zijn dan ook zonder twijfel na te zien op onze website.

In de loop der jaren is reguliere schoonmaak slechts een onderdeel van al onze diensten geworden. Ook glasbewassing, gevelreiniging, vloeronderhoud, hoteldiensten, (bouw)opleveringen, of receptie- en conciërgetaken zijn voorbeelden van onze diensten. De acquisitie beheer ik samen met mijn secretaris. Door optimale softwarepakketten en calculatieprogramma’s bieden we onze klanten reële offertes aan op basis van inspannings- of resultaatgerichte schoonmaak. Hiernaast ben ik zeer actief in het bijwonen van netwerkgroepen en ondernemersbijeenkomsten.

Het onderhouden van contacten met andere ondernemers en onderaannemers zorgt dikwijls voor ideale samenwerking. All Clean beschikt hierdoor over de mogelijkheid om een veelzijdige service te kunnen bieden aan onze klanten, waaronder containerbedrijven, klusbedrijven en schildersbedrijven.

Met het oog op ons duurzaam ondernemen, wordt er bij ons materiaal telkens een milieubewuste keuze gemaakt voor zowel de inkoop als het gebruik hiervan. Met name hoge druk werkzaamheden of het verwijderen van graffiti worden met weinig of zonder chemicaliën uitgevoerd, waarbij al onze producten ecologisch verantwoord zijn.


Onze Rayonmanagers nemen de zorg bij u weg

medewerker_fred

Bedrijfsleider/Planner Fred Sprong

“Goede planning en organisatie is essentieel tijdens de schoonmaak”

De personeelsbezetting bij onze klanten ofwel de planning is één van de belangrijkste factoren van All Clean Schoonmaak- en Bedrijfsdiensten B.V. Om de continuïteit bij onze klanten te waarborgen zorg ik voor een eerlijke maar strenge selectie in onze personeelswerving. Daaropvolgend maak ik selectieve keuze welke medewerker het beste bij de bedrijfscultuur van onze klanten past. Dit zorgt voor behoud van optimale kwaliteit.

Door een open, eerlijke en regelmatige communicatie met onze klanten te onderhouden, zorgen de rayonmanagers voor korte lijnen en kunnen zij beter inspelen op de wensen van de klant.

Met name door de juiste communicatie naar de werkvloer en het meedenken over eventuele verbeteringen, geeft dit ons de mogelijkheid om direct te anticiperen en onze klanten zo correct en snel mogelijk te bedienen.

 

medewerker_mourad

Rayonmanager Mourad Hassani

“Wij zijn pas tevreden als de klant tevreden is”

Regelmatig houden wij controles bij onze klanten en maken hier vervolgens een afspraak over om deze te overleggen met de klant. Het schoonmaakonderhoud alsmede het periodiek en specialistisch onderhoud worden continu gebudgetteerd om hier duidelijke afspraken over te maken en hierdoor de gewenste kwaliteit te waarborgen. Met name het regelen van schoonmaakmedewerkers op contractbasis of op afroep is door onze service altijd op zeer korte termijn te regelen.

Bovendien worden alle medewerkers bij alle objecten optimaal begeleid om zo eventuele problemen te voorkomen en onze klanten zo correct mogelijk te bedienen. Door onze grote groep medewerkers die allround zijn, hebben onze klanten de mogelijkheid om de veelzijdigheid van ons schoonmaakbedrijf volledig te benutten.

Ondanks de vele facetten die ons bedrijf aanbiedt, zal de communicatie altijd via onze rayonmanagers blijven verlopen. Dit neemt de facilitaire zorgen bij onze klanten weg met dezelfde korte lijnen.


Ons kantoorteam stelt zich graag aan u voor

medewerker_yvonne

Hoofd financiën Yvonne Vitali

“Hoewel de markt kan schommelen, onze service niet.”

Ons vaste kantoorteam is dagelijks bezig met optimaliseren en vernieuwingen. Bij een maandelijkse bijeenkomst van al onze administratieve medewerkers worden over alle suggesties en ideeën gebrainstormd en vindt hierover vervolgens een stemming plaats. Iedereen krijgt hierbij de gelegenheid om hun gedachten uit te wisselen over de ontwikkelingen binnen ons bedrijf en binnen de markt.


Directiesecretaris Simon Pater

“Klantvriendelijkheid en eerlijkheid staan bij ons bovenaan”

Schoonmaakbedrijf All Clean kan u geheel vrijblijvend een offerte aanbieden op basis van inspannings- of resultaatgerichte schoonmaak voor het dagelijks, wekelijks of periodiek onderhoud.

medewerker_simon

Het complete traject wordt gedetailleerd aan onze klanten aangeboden waarna in goed overleg een gelijkwaardige overeenkomst zal worden opgemaakt. Onze klanten krijgen vervolgens een rayonmanager toegewezen die vervolgens het schoonmaakonderhoud onder zijn hoede zal nemen.

Aangezien wij ISO:9001 gecertificeerd zijn en SIEV-lid zijn wordt er jaarlijks geanalyseerd op de behoeften onder onze medewerkers voor interne opleidingen, trainingen of bijscholingen.

Op deze manier breidt onze deskundigheid van onze medewerkers met de jaren uit en zorgt voor een telkens uitgebreidere en professionelere vakkennis op de vele bedrijfstakken van ons schoonmaakbedrijf.

Personeelsfunctionaris Diana Brundel

“Duidelijke communicatie zorgt voor duidelijke afspraken”

Door correcte afspraken met onze medewerkers en onderaannemers zorgen wij bij voorbaat voor een goede

medewerker_diana

verstandhouding tussen werkgever en werknemer. Hierdoor blijven motivatie en flexibiliteit van de medewerkers optimaal waardoor de kwaliteit van de schoonmaak altijd op het hoogste niveau zal blijven.

Met name een administratieve begeleiding van onderaannemers is een expertise binnen All Clean geworden. Een uitgebreide controle op financieel en belastingtechnisch gebied zorgt voor een absolute zekerheid van betrouwbare onderaannemers. Hierbij wordt streng gekeken naar hun betalingsgedrag jegens de Belastingdienst, de ervaring in de schoonmaak door middel van o.a werkervaring, diploma’s of juiste certificaten, de dekking van hun aansprakelijkheidsverzekering en een Bewijs van Goed Gedrag. Uiteraard zorgt dit ook voor vertrouwen naar onze klanten toe.