Maatregelen COVID-19

Naar aanleiding van de laatste ontwikkelingen rondom het Coronavirus (COVID-19), hebben wij onze voorzorgsmaatregelen aangescherpt. All Clean volgt de adviezen op van de overheid, het RIVM en onze branchevereniging SieV. Zo ontvangen al onze medewerkers iedere keer een update/herinnering op het naleven van persoonlijke hygiëne zoals:

  • Regelmatig handen wassen;
  • Het naleven van de (medische) mondkapjesplicht op locatie waar nodig;
  • Hoesten/niezen in de binnenkant van de elleboog;
  • Gebruik van papieren zakdoekjes. Gebruikte zakdoekjes dienen direct weggegooid te worden;
  • Het niet schudden van handen;
  • Het gebruik van disposable handenschoenen;
  • Het gebruik van desinfectie middelen;
  • Het hanteren van 1,5 meter afstand tussen collega’s en klanten;
  • Het zoveel mogelijk vermijden van sociale contacten;
  • Thuisblijven bij klachten van neusverkoudheid, hoesten, keelpijn en koorts.

Onze medewerkers besteden extra aandacht aan het reinigen van zogenaamde contactpunten zoals deurklinken, trapleuningen, liftknoppen etc.

Wat dit voor u als opdrachtgever betekent

Wanneer u als opdrachtgever extra protocollen vereist, geef dit dan zo snel mogelijk aan ons door. Wij zorgen er dan voor dat hier direct actie op wordt ondernomen.

Wanneer u een afspraak met één van onze medewerkers heeft en u ervaart klachten zoals het RIVM ze beschrijft, vragen wij u om telefonisch contact met ons op te nemen en de afspraak te verzetten.

Hoe u ons het beste kunt bereiken

Wij vertrouwen erop dat we door deze maatregelen het besmettingsrisico kunnen inperken.