Tijdregistratie

CleanJack-642x275

All Clean Utrecht voert tijdregistratie in

Om de kwaliteit, controle en veiligheid nog professioneler te laten verlopen heeft All Clean gekozen voor een tijdregistratiesysteem voor alle medewerkers.
Dit is wederom een unieke stap naar de toekomst waarbij All Clean zich onderscheidt van andere schoonmaakbedrijven.
Sinds maart 2014 is All Clean Schoonmaak- en Bedrijfsdiensten de samenwerking gestart met CleanJack te Den Haag en met trots is dit systeem onder alle klanten en personeel gelanceerd.

Wat is tijdregistratie?

CleanJack maakt de prestaties van de schoonmakers inzichtelijk met een 24/7 online dashboard voor de managers. Op deze wijze weten wij op ieder moment wie waar aan het werk is en of de afspraken met de klanten worden nagekomen. Door de actuele managementinformatie kunnen wij ons concentreren op de afwijkingen binnen het proces en met een koppeling aan het loonadministratie systeem zullen de administratieve handelingen verminderen. Met een super eenvoudige- en specifiek voor de schoonmaakbranche ontwikkelde NFC mobiele terminal, worden de in- en uitkloktijden eenvoudig vastgelegd.